Alışveriş Sepeti: 0 Adet
Para Birimi:

Anadolu Turu

BURSA TURU

Bursa, Osmanlı İmparatorluğu' na başkentlik yapmış, tarihi dokusu, yemyeşil doğası ve çevresiyle bilinen güzel şehrimiz.. Şehrin panoramik görüntüsü izlemek üzere teleferik ile Uludağ'a çıkıyoruz.Ardında, yerel restoranlardan birinde Bursa'ya has enfes "İskender Kebap"ın tadına bakacağız. Yemek sonrasında şehrin simgelerinden Ulu Cami ve çinileriyle meşhur Yeşil Türbe'yi ziyaret ediyoruz. Gezimizi Kozahan'da yapacağımız alışveriş ile sonlandırıyor ve konforlu bir otobüs yolculuğu ile İstanbul'a dönüş yapıyoruz.

76 €
Vip
Normal

Satınal

EFES TURU

Sabah uçağıyla İzmir'e gidiyoruz. Sonrasında Efes' kısa bir otobüs yolculuğu yapacağız. Antik şehir Efes'i keşfetme vakti. Büyük tiyatro, Adrian Tapınağı, Mermer Cadde, Celcus Kütüphanesi, Artemis Tapınağı, Odeon ve Meryem Kilisesi ve daha fazlası. Selçuk'ta öğle yemeği sonrasında akşam uçuşuyla İstanbul'a dönüyoruz.

GELİBOLU TURU

Sabah erkenden otelden ayrılarak Çanakkkale Gelibolu Yarımadasına doğru yola çıkıyoruz. 1.Dünya Savaşı'nda muharebe meydanı olan bu anlamlı yerler şimdilerde anıt mezarlara ev sahipliği yapıyor. Vardıktan sonra savaş alanlarını geziyoruz ve ardından, Brighton Sahil, Ari Burnu Mezarlığını, ANZAC Koyunu ve Mezarlığını , Yalnızçam (Avustralya Anıt Mezarlığı) , Johnson's Jolly Mezarlığını- orjinal siperleri geziyoruz. Ardından 57.Alay Şehitliğin, Conkbayır Yeni Zelanda Anıt Mezarlığını ziyaret ediyoruz. Akşam saatlerinde İstanbul'a komforlu bir otobüs yolcululğuyla dönüş yapıyoruz.

KAPADOKYA TURU

1.Gün

Sabah erkenden uçakla Kayseri veya Ürgüp'e uçup bölgeye kısa bir yolculukla ulaşıyoruz. Gezimizin ilk gününde peri bacalarının keşfine çıkıyoruz (Devrent Vadisi) ve ardından Paşabağ Vadisine devam ediyoruz. Avanos'ta farklı bir tecrübe olarak geleneksel el sanatlarımızdan çömleğin yapılışına dair bir gösteri izleyeceğiz.Turun devamında Göreme Açık Hava Müzesini , Güvercinlik Vadisini ve Uçhisar bölgesini ziyaret ederek günü sonlandırıyoruz. Geceleme.

2.Gün
Hallaç (Dünyanın ilk akıl hastanesi) Manastırı ziyaretiyle başlıyoruz güne. Harikalar Diyarı Kızılçukur (Kızıl Vadi) ve
taş evlerin görülebileceği Çavuşin'deki muhteşem atmosferde yürüyüş keyfini yaşıyoruz. Çatalkaya'
da farklı kaya oluşumlarını inceleme. Esentepe'den Peri Bacaları'nın
panoramik görüntüsü. Otelde akşam yemeği ve geceleme.

3.Gün
Derinkuyu Yeraltı Şehri ziyareti ve Ihlara Vadisi'nde yürüyüş. Öğle yemeğinden sonra Yaprakhisar ve Selime'deki manastırları
ziyaretediyoruz. Tur sonunda Selçuklu imarı Ağzıkarahan Kervansarayını ziyaret ederek turumuzu tamamlıyoruz.

PAMUKKALE TURU

İzmir'e sabah uçuşu ile geçtikten sonra Pamukkale'ye bir otobüs yolculuğuyl ulaşıyoruz. Kaynak sularının kirecinden oluşmuş beyaz bir tepe olan Pamukkale, dünyanın en harika doğa olaylarından birisi olarak kabul ediliyor. Pamukkale, Hierapolis ve Laodikeia, Tripolis gibi antik kentleri, kaplıcaları ve sahip olduğu travertenleriyle UNESCO'nun Dünya Kültür Mirası Listesi'nde bulunuyor.

TRUVA TURU

Sabah erkenden Truva'ya yol almak üzere otelden ayrılıyoruz. Bölgeye vardığımızda vapurla Çanakkale boğazı üzerinden geçmeden önce, yemek molası veriyoruz. Çanakkale boğazından karşıya vapurla geçerek bölgeye ulaşıyoruz. Truva..Homeros'un Truva Savaşı eseriyle dünyaca tanınır hale gelen, dünyanın en önemli arkeolojik sahalarından , 4000 yıllık tarihi ile dünya mirasının en önemli isimlerinden bi tanesidir. Ören yerinde Antik tiyatro , Truva atı ve kalıntıları ziyaret edebiileceğiz. Tur sonrasında akşam keyifli bir yolculukla İstanbul'a dönüş yapıyoruz.

TRUVA VE GELİBOLU TURU

2 Gün ( 1 Gece 2 Gün)

Çanakkale'ye yol almak üzere sabah erkenden otelden ayrıılıyoruz. İlk olarak Çanakkale - Çimenlik Kalesi'ni ve Nusret mayın gemisini ziyaret ederek turumuza başlıyoruz. Ardından turumuza
Muharebe meydanları,
Conkbayır- Yeni Zelanda Anıtmezarlığı,
Çanakkale'de geceleme
&
2.gün kısa bir otobüs yolculuğu sonrası antik şehir Truva'ya varıyoruz. Truva, 4000 yıllık tarihi ile dünya mirasının en önemli isimlerinden bi tanesidir. Ören yerinde Antik tiyatro , Truva atı ve kalıntıları ziyaret edebiileceğiz. Tur sonrasında akşam keyifli bir yolculukla İstanbul'a dönüş yapıyoruz.